הסדרי נגישות בתאגיד מי כרמל

תאגיד מי כרמל- תאגיד המים והביוב של חיפה , רואה חשיבות רבה בשירות איכותי ובמתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והגולשים.
החברה נוקטת בכל האמצעים הנדרשים ופועלת במטרה להעניק שירות שוויוני, מכובד ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-8991 והתקנות שהותקנו מכוחו , ובכלל זה התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמת הנגישות לשירות בכלל ההיבטים וכנגזרת מכך הנגשת אתר האינטרנט של התאגיד .

רכז  נגישות  בתאגיד:

מר יניב אדלשטיין

במידה ונתקלתם  בקושי בנושא הנגישות בעת קבלת השירות אנא פנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:

עזרים לכבדי שמיעה

במרכז השירות לתושב ברחוב חסן שוקרי 11 קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוח עם מגבלת שמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות.

עזרים להגדלת טקסטים עבור לקויי ראייה

צוות נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל בקשה לאפשרות להגשת מידע בטקסט נגיש.

חניות נכים

לרשות המגיעים ברכב נכים למתחם שירות הלקוחות במרכז שרות לתושב ובעירוניות ובמשרדי ההנהלה,
קיימות חניות נכים מוסדרות על פי החוק בחניונים.

שירותים

במרכזי שירות הלקוחות מוצעים שירותי נכים המותאמים ללקוחות עם מוגבלויות.

ריהוט

במקומות בהן התאגיד מקבל קהל , קיימות עמדות נגישות ללקוחות עם מוגבלות הכוללים שולחן וכיסא המותאמים לצורכיהם.

שילוט

במתחמי שירות הלקוחות קיים שילוט המציין כי במקום קיימים אמצעי נגישות לדוגמא: שלט המציין שירות נגיש לכבדי שמיעה, כבדי ראייה, לנעזרים בכיסא גלגלים ושילוט המכוון לעמדות הנגישות .