חיפושדלג על חיפוש
מוקד חירום
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

צור קשר

פניות הציבור

 

תושב יקר,
פנייתך חשובה לנו.


 קבלת קהל
מחלקת שירותי קהל ( סניף ראשי ) במרכז שרות התושב , רח' חסן שוקרי 11 :
שעות קבלת קהל
ימים - א'- ה' - 8:00-14:00
ימים - ב', ד' - 15:30-18:00
שרותי  קהל  בעירוניות:
עירונית  נו"ש -  רחוב טרומפלדור 28
עירונית ק. אליעזר – רחוב  צה"ל 14
 ימים א'-ה' בין השעות 09:00-13:00
ימים   ב', ד'  בין השעות 16:00-18:00

 

מוקדי השירות
מוקדי השירות של תאגיד מי כרמל  עומדים לרשותך בתחומי הפעילות השונים:
בירורים ותשלומים באמצעות הטלפון בשיחת חינם -  1-800-100-104
ימי פעילות    א', ג', ה' , שעות מענה   07:30-14:30
ימי פעילות    ב', ד'         שעות מענה 07:30-19:00
שלוחה 1 – ביצוע תשלומים ללא נציג שרות
שלוחה 2 – בירורים תשלומים - נציג שרות לקוחות טלפוני
שלוחה 3 – תקלות מים וביוב , דיווח על מפגעים
שלוחה 4 – תיאום קריאת מד מים או מסירת מפתח
שלוחה 5 – צרכני ביוב בלבד (קריית שמואל , מקורות )
שלוחה 6 – מילגם, חובות בגין חשבונות מים שהועברו לאכיפה .
שלוחה 9 – שמיעה חוזרת .
פניה באמצעות טופס מקוון

באפשרותך לפנות באמצעות טופס מקוון בהתאם לנושאים המצוינים:
אנא מלא/י את הטופס מטה, עם מירב הפרטים (חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית *)

 

הנהלת התאגיד ומשרדי התאגיד:

 

רחוב הרץ היינריך 18, ת"ד 4455 חיפה, 3104302

 

טלפון: 04-8685800

 

  • בנושאים הקשורים למדי מים (במקרים של תקלות במד המים, כגון: זכוכית שבורה, מד המים אינו מראה צריכה,מד המים אינו קריא) - לחץ כאן.
  • בנושאים הקשורים בתקלות מים וביוב (כגון: תקלות באספקת מים, פיצוצים ונזילות מהצנרת העירונית, בעיות בלחץ מים, באיכות המים, גלישות או סתימות ביוב עירוניות, סילוק מפגעי ביוב , מכסים חסרים או שבורים) - לחץ כאן.
  • בנושאים הקשורים בצרכנות (כגון: בירור חשבון במד מים משויך (פרטי) ומד כללי, החלפת צרכן וגמר חשבון, עדכון פרטי צרכן, בקשה לתעריף מוזל בשל נזילה, דיווח בדבר מספר נפשות, מתן הטבה בצריכה לאוכלוסייה מיוחדת...) - לחץ כאן.
  • בנושאים הקשורים לחוב בחברת גבייה ו/או בטיפול עו"ד (בכל הקשור לפניות ובירורים בנושא אכיפת חובות אשר בטיפול ע"י חברת מילגם) - לחץ כאן.
עבור לתוכן העמוד